Прайм Технолоджийс ООДEnglish »

Volvo Penta разширява гамата си двигатели по Етап V за електрогенератори

Последни новини

Всички новини

Volvo Penta веведе първия си дизелов двигател D16 по Етап V на ЕС за мобилни електрогенератори през март 2019 г. С добавянето на агрегатите D8 и D13 в продуктовата линия Volvo Penta изгражда гама, предлагаща най-разнообразни решения за клиентите.

Двигателят D8 е изцяло ново попълнение в гамата на Volvo Penta, предназначена за влагане в електрогенератори. Разработката се основава на изпитани и доказани технологични концепции, които вече се използват във Volvo Group. Както и при останалите двигатели по Етап V, D8 и D13 са разработени с всички предпоставки за лесен монтаж, експлоатация и поддръжка. В съчетание по-облекчената поддръжка и значително по-ниският разход на гориво (в сравнение с двигателите по Етап IIIA), новите модели  постигат по-малки разходи за експлоатация и сервизиране.

Моделът D8 по Етап V е двигател от висок клас, който се използва в два режима на обороти с превключване между 1500 об./мин (50 Хц) и 1800 об./мин (60 Хц). Като основно захранване той предлага до 218 кВт активна мощност. Предлага се в три варианта мощности: 150, 200 и 250 кВА при 1500 об./мин (50 Хц) като основно захранване.

Подобно на D8 моделът D13 също се използва в два режима на обороти с превключване на 1500 об./мин (50 Хц) и 1800 об./мин (60 Хц). Като основно захранване той осигурява до 345 кВт активна мощност и три варианта мощности от 300, 350 и 450 кВА при 1500 об./мин (50 Хц) като основно захранване.

И за двата модела агрегати от Volvo Penta се спират на по-опростена конструкция, в която двигателите се комбинират ефективно и елегантно със система за последващо третиране на изгорелите газове, в т.ч. филтър за частици (DPF), с цел максимална издръжливост и надеждност.

Решението за двигателя D8 е поместване на системата за последващо третиране на изгорелите газове в две кутии, за да са възможни повече варианти за монтаж. При D13 всичко е в една кутия, предвидена за компактен монтаж. Регенерирането на филтрите за частици е почти изцяло пасивно, като активното е сведено до минимум.

Екип

Прайм Технолоджийс ООД